شهید احمد علی نیری

کی شود حر شوم توبه ی مردانه کنم

شهید احمد علی نیری

کی شود حر شوم توبه ی مردانه کنم

شهید احمد علی نیری
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ناراحتی احمد علی نیری

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ
قسمت پنجم                                                         به نام خداموضوع : ناراحتی و عصبانیت احمد علیآخه مگه میشه برادر نیری هم عصبانی بشه ، آره یه روز جمعه بود در ارتفاعات قلاویزان در مهران جلوی سنگر نشسته بودیم ، یکی از بچه ها رادیو رو روشن کرده بود وداشت صبح جمعه باشما رو پخش می کرد ( در اون برنامه همراه جوک وطنز ی که گفته میشه آهنگهای تند وبه اصطلاح شادی نیز پخش می کنند) ما چند نفری روبرو ی هم در حال گل یا پوچ بازی کردن بودیم  در همین موقع احمد علی از دور به مانزدیک  شد ودر حالی که با دو تا دستاش گوشاشو گرفته بود گفت: خدا بگم چکارتون کنه دارید چه کار میکنید این لغویات چیه که دارید گوش می کنید؟ سپس برادر طلایی رو برداشت وبا خود رفتند کنار سنگر و شروع کردن به  تلاوت قرآن کریم . من هم رفتم دوربین  برداشتم ودادم به یکی از بچه ها  تا از ما سه تا یه عکس بگیره ،یه عکس خوشگل  از این تابلوی زیبای آفرینش که بزور خودمو بین این دوتا جا دادم  . (راستی بچه ها بیاییم  روز جمعه  اگه  خداحالشو بهمون داد هر کدوم از  سوره های الرحمن ، قدر،واقعه و هل اتا و جمعه و... تونستیم  تلاوت کنیم وثوابشو هدیه کنیم به شهدا تا اونها هم بهمون هدیه بدهند  ان شاءالله)
۹۲/۱۲/۲۰
امیرحسین حاجی رضایی

نظرات  (۶)

سلام علیکم خداقوت
وبلاگ خوبی دارید به امید بهترین ها برای شما
سال نو مبارک.
یا حسین(ع)
با سلام و احترام

این مطلب در سایت "نوبت شما" انتشار یافت.

منتظر مطالب خوبتون هستیم.


یا علی
فکر می کنم شما که دارید مطالب کتاب عارفانه رو می نویسید بیشتر با شهید می تونید ارتباط بهتری با شهید پیدا کرده اید.. ولی من فعلا فقط دارم کتاب را می خوانم.. و در واقع می نوشم..تصمیم دارم از این به بعد همیشه این کتاب همراهم باشد عباراتش را حفظ شوم
سلام. من چند روز پیش برای اولین بار به توصیه اکید یکی از دوستانم کتاب عارفانه شهید احمد علی نیری را خواندم البته هنوز به آخر نرسیده.. راستش خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.. من همیشه از نوجوانی از خدا می خاستم که در واقع زندگی مانند زندگی شهید احمد علی داشته باشم.. و اکنون خیلی افسوس می خور.. از شهید احمد علی نیری می خواهم که مرا هم به سمت خودش ببرد و گره های روحی و باطنی مرا هم بگشاید. یا شهید تو که در عالم بالاهستی، عنایتی کن و دست ما گنه کاران را هم بگیر خواهش می کنم به حقّ مولایت صاحب الزّمان (عج)
... خوب بود ...
... خوب بود ...

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.